Noticias

Notícia de la banda valenciana Vol.

Són les coses és la nova cançó de Vol, un tema que serà inclòs en el proper treball discogràfic d’aquesta banda valenciana, sense data encara per les circumstàncies de la pandèmia.

La cançó és la continuació de «L’Edat d’Or«, versió de La Habitación Roja que va veure la llum al passat mes de desembre.

Ha segut enregistrada, mesclada i masteritzada per Carlos Ortigosa en Karl Sound (La azotea de Karl Sound) a Alboraia (València). La composició és de Ulisses Calabuig (veu i guitarra) i la resta del grup són Kike Serrano al baix, Miguel Àngel Pérez a la bateria i Werner Van Dixhoorn a la guitarra elèctrica. A més han comptat amb la col-laboració de Francesc Albero al teclat.

Podem escoltar i gaudir la cançó en el vídeo muntat per Aleix Aleixandre ací, al Exile SH Magazine.


Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Artículos que te pueden interesar

‘Esperando la Revolución’, otra invisible canción más de Los Miércoles

Noticia sobre Los Miércoles y su nueva canción 'Esperando la Revolución', incluida entre sus Canciones Invisibles.

Primavera y Vida perfilan sus carteles

Como cada año el festival VIDA que tiene lugar en Vilanova i la Geltrú, que esta año comprende desde el 29 de Junio al 2 de ..

Mike Farris – Spanish Tour – 7 fechas en Octubre

Recordatorio para aquellos que no se han enterado. Hoy comienza una nueva gira de Mike Farris por España y eso siempre es una gran noticia. ..

Jamie T anuncia nuevo disco para Septiembre

El guerrillero cantautor inglés Jamie T que bebe tanto de The Clash, como de los Libetines y de los Monos Árticos mezclando todo con unos ..