
Notícia sobre Gent del Desert i el single ‘Se’m dona bé procrastinar’.
Ja tenim noves e interessants notícias de la banda valenciana d’Ontinyent Gent del Desert, després de publicar el single ‘Les senyoretes de Nadal’ i del molt recomanable àlbum ‘Això s’ha d’intentar‘ del 2019.
Es tracta d’un nou single autoeditat que conté ‘Se’m dona bé procrastinar’ i ‘Llum freda del matí’, aquesta última és una versió de Todd Rundgren.
Recordem que el grup està format per Jesús Barranco (veu, guitarres acústica i elèctrica, arranjaments, gravació i màster); Miquel Barranco (baix); Ivan Garcia «Léndel» (guitarres elèctrica i acústica); Carlos Vecina (bateria); Paco Rodríguez-Bronchú (trombó i bombardí); Vicent Garcia Barat (saxo alt); Manel Perucho (saxo tenor), amb les les col·laboracions de Isabella Láuzara al violí; Javi Requeneta «Joglar» a la flauta; Xavo Torró com tècnic assistent i Ulisses Calabuig amb la portada.

Ja podem escoltar-les i gaudir-les a continuació açí, a l’Exile SH Magazine.
- ‘Mud’ es el nuevo single de Waxahatchee - 7 de febrero de 2025
- ‘Andy (A Guy Like You)’ de The Waterboys. Segundo adelanto del homenaje al actor Dennis Hopper - 7 de febrero de 2025
- ‘Hola y adiós’ de Rafael Berrio, primer adelanto de sus inéditos - 7 de febrero de 2025