
Notícia sobre Oscar Peris i el single ‘Caoba africana’ de proper àlbum.
Ja tenim altra cançó del jove cantautor valencià Oscar Peris que formarà part del nou disc desprès que el 5 de febrer va llançar el single «Sol d’hivern» i la seua versió en anglès «Winter Sun Blues». Es tracta de ‘Caoba africana’ i també formarà part de l’esmentat disc.
Recordem que serà el quart àlbum del de Llaurí, qui segueix assentant-se com un dels més interessants cantautors dylanians a la mare llengua dels valencians, després dels molt recomanables discos ►«Zero per infinit»◄, ►«Nascut per aprendre»◄ i «Latitud 39».

Ja podem escoltar i gaudir la nova cançó, una gran melodia contra les injusticies i els abusos de poder. A continuació, a l’Exile SH Magazine.
- ‘Sweet Sounds of Heaven’, nueva canción de Sus Majestades los Rolling Stones. - 28 de septiembre de 2023
- ‘Walking down the road’, con The Big Break - 25 de septiembre de 2023
- Maika Makovski y su nuevo single ‘Bunch Of Little Burdens’ - 23 de septiembre de 2023